Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace

Opis stanowiska: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail, Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads, Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę...

Specjalista ds. Strategii Mediowych

Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz...

Analityk danych rynkowych

Opis stanowiska: Analizowanie danych sprzedażowych, mediowych i rynkowych w celu oceny skuteczności działań marketingowych, Tworzenie modeli ekonometrycznych wspierających decyzje biznesowe, Przygotowywanie raportów i prezentacji zawierających wnioski i...

Inżynier Integracji ESB

Zakres obowiązków: Projektowanie i modelowanie architektury integracyjnej. Przeglądy jakości kodu, wspólna analiza z programistami, wyznaczenie dalszego kierunku działania. Wsparcie w utrzymaniu i rozwoju szyny danych (Mule ESB). Wspieranie zespołów przy...

Administrator Baz Danych

Zarządzanie i nadzorowanie baz danych. Analiza ich wydajności i poprawności działania. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych. Zapewnienie dostępności i wysokiej wydajności systemów. Dostosowywanie baz danych do potrzeb użytkowników....

Administrator Baz Danych

Zarządzanie i nadzorowanie baz danych. Analiza ich wydajności i poprawności działania. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych. Zapewnienie dostępności i wysokiej wydajności systemów. Dostosowywanie baz danych do potrzeb użytkowników....