GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników.

Do Oddziału w Błoniu (ul. Spedycyjna 1) poszukujemy pracownika na stanowisko:
Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
Miejsce pracy: Błonie, ul. Spedycyjna 1
Główne obowiązki:
  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
  • Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,
  • Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.
  • Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
  • Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
Wymagania:
  • Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym ( bądź w trakcie studiów).
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w młodym  zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.