Digital Marketing Specialist

Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z...

Programmatic Specialist

Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako PROGRAMMATIC SPECIALIST będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej (przez inne zespoły) touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje. Na co dzień będziesz m.in.:...

Analityk Procesów Biznesowych

Twoje zadania: Identyfikowanie i analizowanie procesów biznesowych w centrali; Dokumentowanie procesów z użyciem notacji BPMN; Współpraca z właścicielami procesów w celu walidacji i projektowania rozwiązań TO-BE; Tworzenie dokumentacji analitycznej do...

Koordynator Platformy Sprzedażowej B2B

Opis stanowiska: administracja i bieżące wsparcie platformy B2B dla klientów biznesowych wprowadzanie i aktualizacja danych produktowych, cen i stanów magazynowych monitorowanie zamówień oraz współpraca z działami sprzedaży, logistyki i IT raportowanie...

Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi...

Specjalista ds. strategii i analizy danych

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: współudział w kreowaniu i koordynowanie wdrażania strategii w obszarze sprzedaży, współudział w sporządzaniu planów sprzedażowych i monitorowanie...