Inżynier wsparcia systemów cyfrowych
Opis stanowiska:
  • odpowiadanie na zapytania użytkowników dotyczące funkcjonalności i obsługi rozwiązań cyfrowych dla przemysłu,
  • diagnoza i rozwiązywanie problemów w systemach produkcyjnych oraz infrastrukturze chmurowej i lokalnej,
  • współpraca z zespołami programistów, właścicielami produktów i obsługą klienta w celu wdrażania usprawnień,
  • zdalne wsparcie techników podczas instalacji nowych urządzeń,
  • raportowanie postępów i udział w doskonaleniu procesów wewnętrznych.
Wymagania:
  • wykształcenie techniczne (informatyka, automatyka, elektronika, mechatronika) lub równoważne doświadczenie,
  • doświadczenie we wsparciu technicznym, znajomość Windows i Linux,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość MS Office, mile widziana znajomość SAP,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, dodatkowy język niemiecki będzie atutem,
  • gotowość do pracy stacjonarnej w Krakowie i szkoleń zagranicznych.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe premie (13. i 14. pensja),
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • narzędzia pracy: laptop, telefon i niezbędne oprogramowanie,
  • pracę w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy językowej,
  • kulturę pracy opartą na etyce i współpracy.