Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna...

CRM Product Owner

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: zdefiniowanie wizji, celów i kluczowych procesów CRM w organizacji, analiza obecnych systemów i potrzeb biznesowych w obszarze zarządzania relacjami z klientami, opracowanie koncepcji docelowego rozwiązania...

Specjalista ds. E-commerce

Wdrażanie nowych funkcjonalności w sklepie internetowym. Udział w tworzeniu strategii rozwoju działu e-commerce. Konfigurowanie, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań do sklepów www Realizacja integracji systemowych. Kompleksowa obsługa sklepu...

Manager ds. Zarządzania Danymi i Analiz

Kierowanie i rozwój 3-osobowego zespołu Analityków Danych – wsparcie kompetencji i realizacji celów zespołu. Zapewnienie jakości, spójności i bezpieczeństwa danych wykorzystywanych w analizach i raportowaniu. Tworzenie i wdrażanie strategii zarządzania...

Analityk Treści z j. włoskim

Weryfikacja dokładności i intencji treści użytkowników (zdjęcia, recenzje, lokalizacje), Podejmowanie decyzji o akceptacji/odrzuceniu zgodnie z politykami firmy, Obsługa skarg klientów i proaktywne proponowanie usprawnień procesów. Biegły Włoski (B2/C1) i...