Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Specjalista pierwszej linii wsparcia it
Miejsce pracy: Rybnik
Numer: StPr/25/1446
OBOWIĄZKI:
Obsługa zgłoszeń użytkowników: przyjmowanie, klasyfikowanie, rejestracja, realizacja, monitorowanie incydentów oraz wniosków przez system ticketowy; telefoniczne i mailowe udzielanie porad oraz informacji dotyczących realizowanych zgłoszeń; diagnozowanie oraz rozwiązywanie podstawowych problemów IT; udzielanie wsparcia w zakresie oprogramowania biurowego, systemów operacyjnych i urządzeń peryferyjnych w tym wsparcie zdalne dla użytkowników; przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia; prowadzenie dokumentacji zgłoszeń i aktualizowanie bazy wiedzy; współpraca z innymi działami IT. Umiejętność: podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień. CV należy składać mailowo na adres rekrutacja@pgg.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: znajomość podstaw obsługi systemu Windows
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows, umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych, podstawowa znajomość zagadnień
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Rybnik
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku